Altair Wiruj±cy Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira. [200z³] Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. [200z³] B³ysk Pioruna(B³ysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. [350z³] Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira. [400z³] Dzia³o Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira. [550z³]
Hades Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. [300z³] Trójz±b Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. [300z³] Dzia³o Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa. [1000z³] Pe³ny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa. [1100z³] Atak ¦wiat³a Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi. [250z³] Si³a Znisczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. [4000z³] Trójz±b Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa. [300z³]
MAC Spider Pajêcza Sieæ: Anuluje supermoce przeciwnika. [500z³] Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi. [350z³] U¶cisk Paj±ka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³] Ig³a Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. [600z³] Spider Cannon: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. [700z³] Krak Igie³: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³]
Dryoid Wulkan Piê¶ci: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. [200z³] Ostrze P³omienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. [200z³] Tarcza Marsa: Uniewa¿nia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. [500z³] Strza³a Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³] Zamkniêcie Ziemi: Anuluje kartê otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. [500z³] Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi. [300z³] Egzo Prêdko¶æ:Przeciwnik nie mo¿e atakowaæ draoida. [1000z³] Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie wiêksz± si³±. [900z³] Miecz Transu:Bardzo spowalnia przeciwnika [600z³]
Macubass Bicz £owcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³] Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi. [200z³] Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. [400z³] Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi. [300z³] Mega Dzia³o: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi. [400z³] SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. [400z³] Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi u¿yæ karty otwarcia. [900z³] Zanurzenie: Dezaktywuje kartê otwarcia. [900z³] Tarcza P³aszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. [1000z³] Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. B³êkitna Si³a: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³] Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. [400z³] SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. [500z³]
Boriates Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu u¿yæ nastêpnych. [500z³] Armata Prometeusza : Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³] Strza³a Nawa³nicy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³] Topór Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³] B³ysk ¯ywio³ów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³] Mistrz Lancy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³] Strza³ Boltu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³] Gun Durance: Dzieli na pó³ poziom mocy przeciwnika [500z³] Custom Battle Ability: Dodaje 300 punktów mocy Boriatesowi i anuluje losow± supermoc przeciwnika. [500z³] Olimpijskie Dzia³o: Podwaja poziom mocy Boriatesa. (Custom Battle Ability i Armata Prometeusza musz± byæ u¿yte). [600z³]
Farbros Dwuro¿ny Pulsar: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [400z³] Dwuro¿ny Phaser: Zabiera ka¿demu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa. [600z³] Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [300z³] Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [500z³] Hiper Komórka: Ka¿dy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które s± przeniosone do Farbrosa. [1300z³] Wieniec Szponów: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. [300z³] FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrz±dzone Farbrosowi. [2000z³] Tarcza Gallium: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o po³owê. [500z³] Ogieñ Zaporowy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³] Pêkniêcie Ziemii: Anuluje efekt karty otwarcia. [400z³] Oddech Straceñca: Nie pozwala przeciwnikowi u¿ywaæ supermocy oraz przenosi po³owê pocz±tkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. [1000z³] Wybuch Lodu: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. [500z³]
Helios FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrz±dzone Heliosowi i je¶li ma mniej punktów od przeciwnika sprawia ¿e jego moc jest równa mocy przeciwnika. [1000z³] Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Heliosowi. [800z³] Explozia Lambda: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Heliosowi. [800z³] Chaos Dzia³o Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. [200z³] FARBAS XM2: Naprawia wszystkie szody wyrz±dzone Heliosowi, uodpornia go na wszystkie super moce przeciwnika oraz przywraca pocz±tkowy poziom mocy przeciwnika. [2000z³] Dzia³o Pyrusa: Dodaje 500 punktów Heliosowi i odbiera 1000 punktów przeciwnikowi. [1600z³] Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Heliosowi. [200z³] Ognisty Wybuch: Odejmuje 400 punktów przeciwnikowi i anuluje wszystkie super moce oraz syntezy u¿yte przez przeciwnika i dodaje stracone punkty Heliosowi. [3000z³]
|