SPECTRA - 2011-03-22 17:05:16

Altair
Wiruj±cy Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira. [200z³]
Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.  [200z³]
B³ysk Pioruna(B³ysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.  [350z³]
Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.  [400z³]
Dzia³o Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.  [550z³]



Hades
Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. [300z³]
Trójz±b Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. [300z³]
Dzia³o Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa. [1000z³]
Pe³ny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa. [1100z³]
Atak ¦wiat³a Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi. [250z³]
Si³a Znisczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. [4000z³]
Trójz±b Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa. [300z³]

MAC Spider
Pajêcza Sieæ: Anuluje supermoce przeciwnika. [500z³]
Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi. [350z³]
U¶cisk Paj±ka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³]
Ig³a Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. [600z³]
Spider Cannon: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. [700z³]
Krak Igie³: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³]



Dryoid
Wulkan Piê¶ci: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. [200z³]
Ostrze P³omienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. [200z³]
Tarcza Marsa: Uniewa¿nia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. [500z³]
Strza³a Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³]
Zamkniêcie Ziemi: Anuluje kartê otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. [500z³]
Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi. [300z³]
Egzo Prêdko¶æ:Przeciwnik nie mo¿e atakowaæ draoida. [1000z³]
Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie wiêksz± si³±. [900z³]
Miecz Transu:Bardzo spowalnia przeciwnika [600z³]



Macubass
Bicz £owcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³]
Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi. [200z³]
Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. [400z³]
Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi. [300z³]
Mega Dzia³o: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi. [400z³]
SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. [400z³]
Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi u¿yæ karty otwarcia. [900z³]
Zanurzenie: Dezaktywuje kartê otwarcia. [900z³]
Tarcza P³aszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. [1000z³]
Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
B³êkitna Si³a: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. [300z³]
Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. [400z³]
SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. [500z³]



Boriates
Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu u¿yæ nastêpnych. [500z³]
Armata Prometeusza : Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³]
Strza³a Nawa³nicy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³]
Topór Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. [300z³]
B³ysk ¯ywio³ów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³]
Mistrz Lancy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³]
Strza³ Boltu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³]
Gun Durance: Dzieli na pó³ poziom mocy przeciwnika [500z³]
Custom Battle Ability: Dodaje 300 punktów mocy Boriatesowi i anuluje losow± supermoc przeciwnika. [500z³]
Olimpijskie Dzia³o: Podwaja poziom mocy Boriatesa. (Custom Battle Ability i Armata Prometeusza musz± byæ u¿yte). [600z³]



Farbros
Dwuro¿ny Pulsar: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [400z³]
Dwuro¿ny Phaser: Zabiera ka¿demu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa. [600z³]
Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [300z³]
Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. [500z³]
Hiper Komórka: Ka¿dy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które s± przeniosone do Farbrosa. [1300z³]
Wieniec Szponów: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. [300z³]
FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrz±dzone Farbrosowi. [2000z³]
Tarcza Gallium: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o po³owê. [500z³]
Ogieñ Zaporowy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. [200z³]
Pêkniêcie Ziemii: Anuluje efekt karty otwarcia. [400z³]
Oddech Straceñca: Nie pozwala przeciwnikowi u¿ywaæ supermocy oraz przenosi po³owê pocz±tkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. [1000z³]
Wybuch Lodu: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. [500z³]

Helios
FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrz±dzone  Heliosowi i je¶li ma mniej punktów od przeciwnika sprawia ¿e jego moc jest równa mocy przeciwnika. [1000z³]
Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Heliosowi. [800z³]
Explozia Lambda: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Heliosowi. [800z³]
Chaos Dzia³o Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. [200z³]
FARBAS XM2: Naprawia wszystkie szody wyrz±dzone Heliosowi, uodpornia go na wszystkie super moce przeciwnika oraz przywraca pocz±tkowy poziom mocy przeciwnika. [2000z³]
Dzia³o Pyrusa: Dodaje 500 punktów Heliosowi i odbiera 1000 punktów przeciwnikowi. [1600z³]
Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Heliosowi. [200z³]
Ognisty Wybuch: Odejmuje 400 punktów przeciwnikowi i anuluje wszystkie super moce oraz syntezy u¿yte przez przeciwnika i dodaje stracone punkty Heliosowi. [3000z³]

www.withintemptation.pun.pl www.ritualclan.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl www.czarni-rycerze.pun.pl www.dobramama.pun.pl