Spis Kart Otwarcia: Postać- zwiększa moc 2x. - [250zł] Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie. - [650zł] Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie. - [800zł] Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 punktów. - [100zł] Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 punktów. - [100zł] Karta płapka-niszczy oba bakugany. - [1000zł] Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany. - [450zł] Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów. - [600zł] Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika. - [500zł] Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 50 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde. - [350zł] Pole Płomienia - dodaje 150 punktów bakuganom Phyrusa. - [200zł] Arena Cienia - dodaje 150 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie. - [200zł] Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych karty super mocy. - [300zł] Tajfun - przy używaniu bakugana Ventusa/Darkusa/Subterry i walce przeciwko Phyrusowi/Aquosowi/Haosowi, odbiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów. - [150zł] Brama Ziemi - dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie. - [200zł] Bait - dodaje 100 punktów bakuganom Subterry. - [100zł] Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy. - [100zł] Wir Aquosa - dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa. - [150zł] Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa. - [150zł] Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Chaosu, a na wrogiego bakugana nie działa karta mocy związana z domeną. - [300zł] Reaktor Pyrusa/Subterry/Haosu/Darkusa/Aqosa/Ventusa - dodaje bakuganowi 200 punktów. - [500zł]
|